Przejdź do głównej treści

Zwroty i reklamacje produktów

  • 24 cze 2024

Zestawiliśmy najczęściej zadawane pytania przed złożeniem zamówienia i dostawą. Ty pytasz - my odpowiadamy.

Niestety nie świadczymy usług posprzedażowych dla naszych produktów. W sprawie obsługi posprzedażowej należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.

Reklamację należy zgłosić w terminie, tj. niezwłocznie po wykryciu wady.

Aby zgłosić reklamację produktu, należy przesłać szczegółowy opis problemu na adres info@sanitino.pl. Następnie skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.

Niestety nie. Prosimy o zwracanie towarów na poniższy adres:
SANITINO s.r.o.,
Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów.

Niestety nie możemy już przyjmować zwrotów takich produktów.

Niestety nie świadczymy usług posprzedażowych dla naszych produktów. W sprawie obsługi posprzedażowej należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.

Niestety nie. Prosimy o zwracanie towarów na poniższy adres:
SANITINO s.r.o.,
Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou

Koszty wysyłki zwracanych towarów są zawsze pokrywane przez nadawcę (tj. klienta).

Gwarancja na zakupione towary wynosi zwykle 2 lata, chyba że na produkcie podano inaczej. Okres gwarancji można zawsze znaleźć na fakturze.

Do góry