Zestawiliśmy najczęściej zadawane pytania przed złożeniem zamówienia i dostawą. Ty pytasz - my odpowiadamy.
Niestety nie świadczymy usług posprzedażowych dla naszych produktów. W sprawie obsługi posprzedażowej należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.
Reklamację należy zgłosić w terminie, tj. niezwłocznie po wykryciu wady.
Aby zgłosić reklamację produktu, należy przesłać szczegółowy opis problemu na adres info@sanitino.pl. Następnie skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych kroków.
Niestety nie. Prosimy o zwracanie towarów na poniższy adres:
SANITINO s.r.o.,
Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconych towarów.
Niestety nie możemy już przyjmować zwrotów takich produktów.
Niestety nie świadczymy usług posprzedażowych dla naszych produktów. W sprawie obsługi posprzedażowej należy kontaktować się bezpośrednio z producentem.
Niestety nie. Prosimy o zwracanie towarów na poniższy adres:
SANITINO s.r.o.,
Panattoni Park Teplice South,
Mlýnská 327, 417 52 Hostomice nad Bílinou
Koszty wysyłki zwracanych towarów są zawsze pokrywane przez nadawcę (tj. klienta).
Gwarancja na zakupione towary wynosi zwykle 2 lata, chyba że na produkcie podano inaczej. Okres gwarancji można zawsze znaleźć na fakturze.
Zapisz się do newslettera
i dowiaduj się jako pierwszy o zniżkach, nowościach, promocjach i praktycznych wskazówkach.