Przejdź do głównej treści

Zakup i dostawa towarów

  • 24 cze 2024

Zestawiliśmy najczęściej zadawane pytania przed złożeniem zamówienia i dostawą. Ty pytasz - my odpowiadamy.
 

Za zamówienie można zapłacić na kilka sposobów. Od Ciebie zależy, czy zapłacisz nam przelewem bankowym, czy kartą kredytową online.

Niestety, kody rabatowe nie mogą być łączone ze sobą.

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, zobaczysz status swojego zamówienia po zalogowaniu się w sekcji Moje zamówienia - Status zamówienia.Niezarejestrowani klienci muszą skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Niestety nie mamy możliwości posiadania wszystkich produktów w magazynie. Jeśli produkt jest oznaczony jako „W magazynie u dostawcy”, należy oczekiwać, że zostanie wysłany zwykle w ciągu 5 dni roboczych.

Tak, jeśli produkty nie zostały jeszcze wysłane z naszego magazynu. W przeciwnym razie anulowanie nie jest już możliwe.

Aby anulować zamówienie, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej info@sanitino.pl. Do identyfikacji zamówienia potrzebny będzie numer zamówienia. Dlatego najłatwiej jest odpowiedzieć na potwierdzenie zamówienia, w którym znajdują się wszystkie niezbędne informacje.

Jeśli towary nie zostały wysłane z naszego magazynu, tak. Jeśli towary zostały przekazane przewoźnikowi, klient może skontaktować się z firmą spedycyjną w celu ustalenia zmiany adresu lub daty dostawy.

Współpracujemy z renomowanymi firmami spedycyjnymi. Do transportu paczek używamy DHL i GLS. Do transportu palet wykorzystujemy firmę transportową DACHSER.

SANITINO jest jednym z największych sprzedawców urządzeń sanitarnych na rynku. Naszym celem jest zadowolony klient, dlatego cena produktu lub rabat od zalecanej ceny detalicznej jest jednym z warunków zadowolenia klienta.

Tak, wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne i najwyższej jakości.

Niestety, odbiór osobisty nie jest możliwy.

Produkty są wysyłane z naszego magazynu w Hostomicach nad Bílinou.

Tak, kontakt telefoniczny w dniu dostawy jest standardową usługą firm spedycyjnych, z których korzystamy. W dniu dostawy otrzymasz również wiadomość e-mail i SMS z informacją o przybliżonym czasie dostawy.

W przypadku zamówienia więcej niż jednego towaru z różnymi terminami dostawy w jednym zamówieniu, wyślemy całe zamówienie jednocześnie w jednej przesyłce. Data dostawy jest zatem zawsze oparta na towarach o najdłuższym czasie dostawy. O wysłaniu przesyłki skontaktujemy Cię e-mailem.

Wszystkie terminy podane dla towarów niedostępnych w magazynie są przybliżonymi terminami podanymi przez producenta. Niestety nie jesteśmy w stanie ustalić dokładnej daty przed złożeniem zamówienia ze względu na stale zmieniające się stany magazynowe dostawców.

Do góry